Popis
Publikace Anglický jazyk z ediční řady Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ přináší náměty pro výuku anglického jazyka pro žáky se zdravotním postižením a zdravotním a sociálním znevýhodněním. Využijí ji zejména pedagogové na druhém stupni, nicméně inspiraci pro práci v oblasti inkluzivního vzdělávání v ní najdou i asistenti pedagogů a další pedagogičtí pracovníci. Publikace obsahuje kopírovatelné pracovní listy včetně: metodických pokynů zařazení do RVP časové dotace výčtu klíčových kompetencí apod. Cílem této publikace je seznámit učitele, ale i rodiče se zkušenostmi a možnostmi, jak pomoci žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v oblasti jazykového vzdělávání. Část publikace je tedy věnována obecným informacím z oblasti inkluzivního (společného) vzdělávání a otázkám spojeným s těmito vzdělávacími potřebami. Hlavní část publikace je však zaměřená prakticky, obsahuje metodické listy, které jsou v souladu s pojetím RVP ZV a s očekávanými výstupy. Pracovní listy obsahují aktivity či cvičení v anglickém jazyce na úrovni vhodné pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, především LMP. Součástí metodických komentářů jsou metodická doporučení pro práci s nimi. Tato metodická doporučení rozhodně nelze považovat za jediná možná, ale jedná se pouze o doporučení, která si pedagogové flexibilně přizpůsobí dle aktuálních potřeb a možností jejich žáků. .
Parametry
autor | petra lexová; jitka tůmová |
vazba | brožovaná |
jazyk | česky |
počet stran | 72 |
rok vydání | 2017 |
isbn | 978-80-7496-273-8 |
Výrobce Nakladatelství Dr. Josef Raabe s.r.o.
EAN: 9788074962738