Popis
Překlad 7. německého vydání je určen především studujícím SOU a hotelových škol a mladým pracovníkům v restauračních provozech. Kniha se zaměřením na spokojenost hostů zprostředkovává uživatelům teoretické i praktické odborné znalosti z oblasti servisu, úklidu, organizace a ekonomiky restaurace, péče o pokrmy, nápoje a jejich prodej, přípravu banketů a zvláštních akcí. Shrnuje i informace o marketingu v pohostinství, poradenství a prodeji v restauraci a hlavních zásadách jednání s hosty, včetně reagování na jejich reklamace. Těsný vztah mezi teorií a praxí ve výkladu usnadňuje pochopení odborných souvislostí a plánování jednotlivých pracovních postupů. Praktické příklady pak ukazují, jak jednat s hosty a jaké metody vedou k rychlým obchodním úspěchům. Množství barevných ilustrací přispívá k snazšímu pochopení výkladu a rychlému osvojení si potřebných vědomostí. Obsah knihy je upraven a doplněn tak, aby vyhovoval potřebám českých uživatelů, takže příručka slibuje stát se vyhledávanou a nepostradatelnou pomůckou nejen při výuce na školách, ale i u mladších pracovníků v restaurační praxi.
Parametry
autor | reinhold metz |
vazba | vázaná |
jazyk | česky |
počet stran | 602 |
rok vydání | 2008 |
isbn | 978-80-86706-18-4 |
Výrobce Europa - Sobotáles cz. s.r.o.
EAN: 9788086706184